Panasonic
Panasonic patří mezi největší výrobce elektroniky na světě. Za více než 100 let působení na světovém trhu představil celou řadu prvotřídních produktů, které nejednou posunuly technologickou laťku o úroveň výše. Zejména v posledních dvou dekádách Panasonic proslul coby dodavatel vysoce kvalitních a technologicky inovativních produktů především v oblasti foto a video. Digitální fotoaparáty, videokamery a skvělé objektivy si oblíbili profesionálové i hobby fotografové a kameramani po celém světě.
Nakupte chytře
Dostupnost
Cena
Kategorie
- Bezzrcadlovky
- Baterie
- Akumulátory
- Zoom objektivy
- Videokamery
- Objektivy s pevným ohniskem
- Nabíječky
- Síťové zdroje a adaptéry baterií
- Kompaktní fotoaparáty
- Fotobrašny
- Příslušenství různé
- Popruhy na fotoaparáty
- Spouště
- Mikrofony
- Různé fotodoplňky
- Blesky
- Krytky
- Paměťové karty
- Fotobatohy
- Redukce k filtrům
- Adaptéry
- Gripy
- Předsádky
- Ministativy
- Konvertory
- Hledáčky
- LED mini světla
PANASONIC Lumix DMC-G80 černý
- 16 Mpx snímač bez low pass filtru (o cca 10% lepší ostrost oproti G7) a nový obrazový...
- Kompaktní a proti vlhkosti a prachu odolné tělo
- 4K Photo - tvorba 8 Mpx fotografií z 4K videa
PANASONIC Lumix DC-S5 IIx
- Full frame 24,2 Mpx CMOS senzor
- 6K/30 fps 4:2:0 10-bit záznam videa
- C4K/4K60 fps 4:2:2 10-bit neomezeně
- −3 %
PANASONIC Lumix DC-S5 II
- Full-frame 24,2 Mpx CMOS / full frame
- V režimu High resolution až 96 MPx
- Dual Native ISO 100 – 51 200 (ekv. ISO 50 – 204 800)
- −4 %
PANASONIC Lumix DC-G9 + 12-60 mm
- Supertichá elektromagnetická závěrka s potlačeným Shutter Shock efektem a životností 200k
- Nejrychlejší DFD autofokus na světě 0,04s (480fps) pro jednorázové i kontinuální ostření
- Možnost individuálního nastavení AF (až 4 předvolby) pro specifický druh fotografie
PANASONIC Lumix DC-G100D + 12-32 mm
- Digitální bezzrcadlový fotoaparát
- Bajonet MFT (Micro Four Thirds)
- 20,3 Mpx MOS Sensor
PANASONIC LUMIX DC-GH6
- Panasonic DC-GH6 Micro Four Thirds bezzrcadlovka
- Zcela nový processor 25 Mpx, nový snímač, nové konektory
- Video 5,7K v 10-bit 60p včetně interního záznamu do Apple Pro Res 422 HQ
PANASONIC Lumix DC-G90
- LiveMOS senzor 20,3 Mpx bez Low Pass filtru
- Tichá el.magnetická závěrka s potlačeným Shutter Shock
- 5-osý, dvojitý mechanický stabilizátor II
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Panasonic
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.